Interim management

Het op snelheid brengen van uw organisatie op het gebied van data, data driven marketing of sales, betekent dat er anders moet worden gemanaged. Effectiviteit eerst, daarna efficiency. Wat is er al, wat is bruikbaar, en wat moet er worden aangevuld? En bovenal, met wie en welk talent.

CrossTop Interim management kan u helpen op de volgende gebieden:

  • Change management. Organisaties willen (en moeten) meer doen met data en zoeken naar mogelijkheden om hun business model te verbeteren. Interim management kan een nieuw licht werpen op huidige werkwijze en waarde creëren die nu niet wordt ingevuld. Het kan duidelijk maken waar kennis moet worden aangetrokken die een change succesvol maakt in termen van acties naar marktsegmenten, omdat data op zichzelf niets toevoegt aan omzet;
  • Sales reorganiseren naar data driven sales. Accountmanagement succesvoller laten opereren bij attractieve klanten. Service is de nieuwe sales! Bijna 90% van uw transacties vindt plaats na een verkenning op Internet (dus ook bij uw concurrent!). Contactcenters of een commerciële binnendienst hebben - numeriek - veruit de meeste contact met klanten. Dat legt druk op uw MarCom strategie. Aan de hand daarvan doorrekenen wat de marktpotentie is en gerichte verkoopstrategie ontwikkelen. En welke attribution rekenen we daarbij door;
  • Integratie sales en marketing.
    Met de aanwezige en verworven data van website bezoek, contactcentre en rapportages van relaties, kan MarCom dichter op de ondersteuning komen voor het accountmanagement. Moet er wel een accountmanager naartoe, is de informatie die accountmanagers geven aan prospects wel te vinden op de website? En is de beleving dezelfde? Is het aanbod op de website of via blogs wel congruent? Hoe snel ziet marketing prijsveranderingen van concurrenten? In de visie van CrossTop heeft marketing daarin een duidelijke target.

Wilt u een eerste stap zetten en de mogelijkheden onderzoeken, maak dan een afspraak en versnel de ontwikkeling van uw bedrijf en uw bedrijfsvoering.