Over CrossTop

  • CrossTop, voorheen MMC business improvement, is na meer dan 20 jaar interimopdrachten doorontwikkeld op het gebied van data driven marketing. Als 'data de nieuwe olie' is, dan verzorgen wij consultancy die langs een holistische weg kijkt naar uw organisatie. Inmiddels hebben we bij onze relaties en klanten laten zien dat we techniek verbinden met het aanwezige talent. En als dat op bepaalde posities ontbreekt, dan zoeken wij daarvoor het juiste talent;
  • Voor CrossTop betekent groei niet per se groter of meer. Het kan ook veranderen naar iets anders of nieuws, of misschien naar iets kleiners, maar met meer rendement, meer waarde creatie en liefst maatschappelijke waarde. En bij voorkeur waar zowel de medewerkers als (potentiele) klanten een positieve beleving bij hebben;
  • CrossTop begeleidt verandering vanuit een maatschappelijk perspectief, vanuit een realistisch model dat niet alleen wordt ontworpen door een canvasmodel met eigen medewerkers, maar primair met de ervaring en wensen van (potentiele) klanten en stakeholders;
  • Verandering is een middel om je te kunnen aanpassen, te groeien of opnieuw te beginnen in de omgeving waarin je je bevindt. CrossTop heeft ervaring met interne verandertrajecten die vaak 'van buiten' zijn ingegeven. Kort gezegd; 'wij volgen permanent wat de markt en concurrenten doen'. Het verzamelen van incidentele, aangekochte of anders verworven data speelt daarin een hoofdrol. Dat geeft inhoud aan Digital Transformation.

Als u dit aanspreekt, dan komen we graag langs voor een orienterend gesprek, om te zien waar bij u de kansen liggen.